جانباز6
تبلیغات
به این سایت رأی بدهید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 869
بازدید کل : 55362
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 265
:: کل نظرات : 32

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 26

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 18
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 869
:: بازدید سال : 5546
:: بازدید کلی : 55362
نویسنده : mohammad
پنج شنبه 15 اسفند 1392

http://files.khouznews.ir/images/1392/misc/01/Shahid_Janbaz.jpg

http://dl.aviny.com/Album/defa-moghadas/janbazan/zendegi-janbaz/nafas-haye-khaste/kamel/04.jpg

http://dl.aviny.com/Album/defa-moghadas/janbazan/zendegi-janbaz/nafas-haye-khaste/kamel/01.jpg

http://dl.aviny.com/Album/defa-moghadas/janbazan/zendegi-janbaz/nafas-haye-khaste/kamel/02.jpg


http://dl.aviny.com/Album/defa-moghadas/janbazan/zendegi-janbaz/nafas-haye-khaste/kamel/05.jpg

http://www.rahyabnews.com/UserFiles/image/92/%D8%A7%D8%B1%D9%89%D9%8A%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA/2/IMG_5195.jpg




http://nahad.nit.ac.ir/file_part/news_gallery/1391-11-25-201321385841484139216885.JPG


رمضانعلی کاوسی - به این عکس خیره شوید. تصویر متعلق است به جانباز سرافراز حاج ولی الله وحیدنیا. اهل نجف آباد است. بسیجی مخلصی که در دوران دفاع مقدس در گروه تخریب خدمت می کرد. در یکی از مأموریت ها حین خنثی سازی مین، هر دوستش از ناحیه مچ قطع و چشمانش نابینا گردید. چند روز پیش که برای انجام کاری به آسایشگاه جانبازان اصفهان رفته بودم او را زیارت کردم. هر از گاهی برای ملاقات جانبازان نخاعی، به آسایشگاه می آید. او کلکسیون اخلاق حسنه و روحیه ی مثبت است. از ایشان خواهش کردم اجازه دهند از ایشان عکس بگیرم. ابتدا اجازه ندادند. تلویحاً به من اشاره کردند، اگر انسان کاری برای رضای خدا انجام داد، نیازی به اعلان عمومی آن نیست. خدمت ایشان عرض کردم برادر عزیزم، خیلی از افراد جامعه و بسیاری از مسئولین محترم از وجود کسانی چون شما بی اطلاعند یا خودشان را به فراموشی زده اند.
خیلی از مسئولین محترم فراموش کرده اند که افرادی برای برپایی این نظام مقدس و ماندگاری اش، سال هاست چشم های شان قادر به دیدن نیست. سال هاست دست هایی قطع شده و از کشیدن بر روی موهای فرزند دلبندی محروم شده است. سال هاست عزیزانی با نخاعی قطع شده اسیر تخت و ویلچر شده اند. سال هاست که بهترین فرزندان این دیار با پاهایی قطع شده طی طریق می کنند... بالاخره اجازه دادند، جهت استفاده در فضای مجازی از ایشان عکس بگیرم.

این تصویر اصلاً نیازی به شرح تفسیر ندارد. تصویری که ساعت ها با مخاطب خویش حرف می زند. از روزهای پر خاطره ی آن زمان حرف می زند. کافیست فقط یک لحظه درنگ کنیم و از خود سوال کنیم ایشان چگونه غذا می خورند، چگونه لباس می پوشند، چگونه...؟ حتی توان استفاده از عصای سفید که راهنمایی است برای افراد نابینا را هم ندارند. تصویری که روی سخنش بیشتر با مسئولینی است که با عنوان خدمت به مردم روی صندلی گردان ریاست تکیه زده اند و بر سردر اداره یا محل کارشان با خط زیبای نستعلیق نوشته اند "ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت".

تصویری که تلنگری است برای بیشتر مسئولین، که این انقلاب با اهداء خون هزاران شهید و ایثار هزاران آزاده و جانباز به ثمر نشسته است. تصویری که هشدار می دهد که آقای مسئول به هوش باشید، کم کاری ممنوع. استفاده از رانت دولتی ممنوع. رابطه بازی ممنوع. اعمال فشار اقتصادی بر مردم ممنوع. حیف میل کردن بیت المال ممنوع. سفرهای خارجی غیر ضرور ممنوع. استفاده از امکانات دولتی که متعلق به همه ی مردم است ممنوع و خیلی از ممنوع های دیگر.

تصویری که با مردم ما هم حرف های فراوانی دارد. به ما می گوید در حق یکدیگر اجحاف نکنیم. اگر تاجر هستیم ارزاق مردم را احتکار نکنیم. اگر کاسب هستیم اجناسی را که قبلاً ارزان خریده ایم با قیمت سکه و دلار امروز محاسبه نکنیم و گرانفروشی نکنیم. اگر کارگر یا کارمندیم از ساعات کار مفیدمان نکاهیم. اگر روحانی یا معلم هستیم در راه تعلیم و تربیت متعلمین و مستمعین کم کاری نکنیم. تصویری که به پسرهای ما می گوید من چشم دادم تا چشمان تو به نامحرم نگاه نکند. به دختران نهیب می زند، من دست دادم تا تو با دستانت صورت خود را بزک نکنی و با پوشش نامناسب خود را در معرض دید چشمان ناپاک افراد جامعه قرار ندهی.
تصویری که به ما تلنگر می زند که در انجام واجبات و ترک محرمات مُصِر باشیم. دروغ نگوییم. غیبت نکنیم. تهمت نزنیم. از کسب مال حرام پرهیز کنیم. از اسراف و زیاده روی و چشم و هم چشمی دوری کنیم. در این شرایط بد اقتصادی به فکر همنوع و افراد بی بضاعت جامعه باشیم. بر سر عقاید دینی مان محکم و استوار باشیم، خود را از ولایت جدا نکنیم و برای حفظ نظام از جان و دل مایه گذاریم.

 

 





:: موضوعات مرتبط: گالری عکس جانبازان , ,
:: بازدید از این مطلب : 998
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند


  خندهتبادل لینک هوشمند خنده
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفاع مقدس و آدرس defaemoghadas3.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.